Kompleksowa obsługa podróży służbowych

O NAS

Firma

Biuro Amin Travel powstało w 2004 roku i zaledwie po kilku miesiącach działalności – 1 czerwca 2005 roku – otrzymało prestiżową akredytację IATA, uprawniającą do prowadzenia sprzedaży biletów lotniczych wszystkich przewoźników zrzeszonych w BSP Polska.

Amin Travel powstało w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na kompleksową i profesjonalną obsługę podróży służbowych. W tamtym okresie na rynku istniała wyraźna luka – duże agencje obsługiwały korporacje i wielkie firmy, natomiast niewiele biur podróży skoncentrowanych było na małych i średnich firmach.

Oferta Amin Travel była skierowana w pierwszej kolejności do przedsiębiorstw z sektora Małych i Średnich Firm – i to z tymi firmami rozpoczynaliśmy naszą „podróż“. Jednak bardzo szybko do grona Klientów Amin Travel zaczęły dołączać również duże korporacje, doceniające elastyczność i indywidualną obsługę, którą oferują mniejsze biura.

Dzisiaj Amin Travel pozostaje nadal butikowym biurem podróży, a łącząc swoje doświadczenie i indywidualne podejście do Klienta obsługuje szerokie grono Klientów – duże korporacje, instytucje państwowe, szereg średnich i małych firm – dla których najważniejsza jest profesjonalna organizacja podróży służbowych. Wiele z tych firm pozostaje z Amin Travel od początku naszej działalności!

To dla Was każdego dnia staramy się jeszcze bardziej, bo wierzymy, że zawsze jest miejsce aby zrobić coś lepiej!

Misja

“Oferując szeroki wachlarz wysokiej jakości usług oraz profesjonalny sposób ich organizacji, przyczyniać się do rozwoju i osiągania sukcesów przez naszych Klientów.”

Zespół

W Amin Travel stawiamy na budowanie wieloletnich relacji z Klientami oraz najwyższą jakość obsługi. Nasz zespół tworzą ludzie posiadający wieloletnie doświadczenie w branży i pasję podróżowania. Lubimy bezpośredni kontakt z Klientami.

Jako biuro butikowe uczymy się i poznajemy potrzeby naszych Klientów tak aby każdego dnia dostosowywać się do ich oczekiwań i opiekować się nimi zapewniając im wszechstronne wsparcie, również po realizacji zamawianej usługi.

W naszej codziennej pracy korzystamy z nowoczesnych narzędzi, jesteśmy na bieżąco z wprowadzanymi w branży podróży służbowych nowościami, bierzemy udział w międzynarodowych konferencjach oraz targach, co umożliwia nam zapewnienie Klientom jeszcze lepszego wsparcia. Proponujemy dostępne rozwiązania doradzając jednocześnie, które z nich wydają się być optymalne.

Jako firma i jako zespół jesteśmy odpowiedzialnym partnerem zarówno dla naszych Klientów jak i dostawców usług, z którymi budujemy dobre relacje.

Godziny pracy Amin Travel w okresie świątecznym:

19.04 (piątek) - biuro otwarte 9:00 – 15:00
22.04 (Poniedziałek Wielkanocny) - biuro zamknięte
23.04 (wtorek) - zapraszamy w godzinach 9:00 – 18:00

W tym wyjątkowym, świątecznym okresie życzymy wszystkim Państwu wspaniałego wypoczynku.
Zespół Amin Travel