Obsługa podróży służbowych od 2004 roku

Nowości

Emirates: A380 wraca do Wiednia

Linie Emirates poinformowały, że od 21 lutego do końca zimowego rozkładu lotów (czyli 30 marca 2024 r.) rejsy EK127 i EK128, aktualnie realizowane Boeingami 777-300ER, będą obsługiwane przez 3-klasowe Airbusy A380, zwiększając przepustowość i dodając więcej możliwości dla podróżujących do i z Wiednia.

Samolot Emirates EK127 wylatuje z Dubaju o 08:55 i przylatuje do stolicy Austrii o 12:25. Lot powrotny EK128 startuje z Wiednia o 15:10 i ląduje w Dubaju o 23:40 (czasu lokalnego).

Pasażerowie Emirates podróżujący z Wiednia ponownie będą mogli cieszyć się wyjątkowymi doświadczeniami oferowanymi przez największy samolot pasażerski na świecie, w tym apartamentami Klasy Pierwszej i prysznicami spa, salonikiem pokładowym oraz najlepszą kuchnią międzynarodową i regionalną. Wielokrotnie nagradzany system rozrywki pokładowej ice, który oferuje do 6500 kanałów rozrywki na żądanie.

Elisabeth Zauner, Country Manager Emirates Austria, nie kryje zadowolenia z powrotu A380 Emirates do Wiednia: „Wprowadzenie naszego A380 do końca zimowego rozkładu lotów to dla nas wielki sukces, który podkreśla znaczenie Wiednia jako miejsca docelowego i punktu wylotów. Mamy oczywiście nadzieję, że w przyszłości nasz flagowy samolot powróci do Wiednia na stałe”.

Wiedeń musiał obchodzić się bez A380 Emirates od sierpnia 2022 roku. Dzięki tej zmianie w zimowym rozkładzie lotów, będącej wyrazem dynamicznego i ukierunkowanego na popyt planowania siatki połączeń przewoźnika, Emirates będą teraz jedynymi liniami lotniczymi obsługującymi lotnisko w Wiedniu dwupokładowym, uwielbianym przez pasażerów samolotem A380. Wieczorne loty EK 126 i EK 125 będą nadal obsługiwane przez B777-300 ER. 

Aby zagwarantować podróżnym szczególnie wysoki standard komfortu, A380 Emirates zaoferuje na trasie Wiedeń-Dubaj 14 miejsc w klasie pierwszej, 76 w klasie biznes i 429 w klasie ekonomicznej. Loty A380 to możliwość przewiezienia prawie 40% więcej pasażerów, co podkreśla znaczenie Wiednia jako ważnej destynacji i potwierdza zapotrzebowanie na podróże długodystansowe przez Dubaj. Przepustowość na trasie Wiedeń-Dubaj nie zwiększy się w wyniku zmiany typu samolotu.

Linie Emirates są największym operatorem A380 na świecie, a ich flota liczy obecnie 116 maszyn. W globalnej siatce połączeń Emirates znajduje się obecnie prawie 90 maszyn A380, w tym na popularnych trasach do Bangkoku, Mauritiusa, Denpasar/Bali i Sydney.

15 stycznia 2024